Header Row

[娛樂] 忽然一週偷拍黃宗澤家剝光豬會胡杏兒

男友俾人睇晒 杏兒呻唔抵2011-06-18
杏兒:乜都俾人睇晒


赤裸等杏兒  Bosco︰我有阿媽生


近日,胡杏兒被傳媒踢爆秘密搬到男友黃宗澤(Bosco)於火炭晉名峰寓所樓上,全天候吼實Bosco,表面上是女上男下各住一單住,但其實杏兒常到男家短聚兼過夜,實質與同居無分別。
今期《忽然一週》報道,近日杏兒忙於拍新劇《樂府藏龍》,收工連古裝髮髻都未拆,即趕返男友家入房纏綿救火,兼撐枱腳,Bosco則在家剝光豬,等女友體貼服侍,沖完涼抹身,和幫他著返衫。兩人拍拖6年仲咁痴纏,足證感情非常穩定。






[轉載/Youtube] 黃宗澤( Bosco)與胡杏兒拍拖多時,「同居」樓上樓下也不是秘密,女方更不時到男方家宿一宵。昨日就有周刊拍得 Bosco和杏兒在家中共敍,驚人的是 Bosco在杏兒未出現前,赤條條通屋行,另一日 Bosco又赤條條在家中活動,更一手按着小 Bosco,一手拉窗簾。

「我有阿媽生 o架」
記者昨致電 Bosco和杏兒,杏兒只謂「唔回應。」黃宗澤則說:「我喺自己睡房,冲完凉,未着衫都 OK吖。我想講一句,我有阿媽生 o架!件事已經超越我底線,其他嘢唔想講,家同公司商量緊點處理。」有指他當日與杏兒有親熱動作,他未有正面回答:「大家住樓上樓下,成日都會去對方屋企食飯。」
黃宗澤承認為此不開心,日後會否長拉窗簾防偷拍?他說:「只能夠小心啲,我係藝人唔係坐監呀,我想喺屋企有自由,唔通以後返房包到實咩?我阿媽都會喺房換衫啦,大家尊重吓啦。」無綫昨晚發聲明,指有周刊偷拍旗下藝人在家中的情況屬侵犯他人私隱,會保留法律追究權利。
晚上黃宗澤返將軍澳電視城拍《潛行狙擊》,他稱無綫發聲明是高層樂易玲決定,杏兒也有致電慰問他,提到有女粉絲爭睇其裸照,他只強顏歡笑,又自嘲曾將該雜誌拿給台前幕後看。他強調不會搬屋,問他會否乘勢公開戀情?他說:「遲啲先講,家冇乜心情呀。」

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts